Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LILLITOY.EDU.PL
§ 1. Przedmiot regulaminu
Niniejszy regulamin określa zasady:
- Działania sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”,
- Zakładania Konta Klienta w sklepie internetowym „Lillitoy.edu.pl”,
- Sprzedaży towarów w sklepie internetowym „Lillitoy.edu.pl”,
- Dokonywania płatności za złożone zamówienia,
- Realizacji zamówienia,
- Odstąpienia od umowy,
- Procedury reklamacyjnej,
- Wystawianie opinii,
- ochrony danych osobowych (tzw. polityka prywatności) oraz inne ogólne warunki umowne sprzedaży towarów w ramach sklepu internetowego "Lillitoy.edu.pl”.
§ 2. Definicje
- Regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego "Lillitoy.edu.pl",
- "Lillitoy.edu.pl" prowadząca działalność gospodarczą pod firmą "Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością", z siedzibą Leśna 85B, 05-506 Lesznowola, NIP: 1231459495, REGON: 385211661, tel. +48 602 847 197, e-mail: kontakt@lillitoy.edu.pl
- Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: https://lillitoy.edu.pl za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
- Klient - przedsiębiorca posiadający Konto Klienta w sklepie internetowym „Lillitoy.edu.pl”,
- Konto Klienta - indywidualne konto dostępu do sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”, umożliwiające Klientowi składanie zamówień towarów za pośrednictwem tego sklepu, zakładane w sposób określony w pkt 5 Regulaminu
- Strona – Klient lub Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwane łącznie Stronami).
- Administrator systemu – osoba z ramienia Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
- Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym,
- Polityka prywatności i cookies Sklepu Internetowego - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu i jest dostępna na stronie https://lillitoy.edu.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html.
- Elektroniczny formularz zamówienia - udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
- Elektroniczny formularz reklamacji - udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura składania reklamacji; dostępny pod adresem https://lillitoy.edu.pl/pl/rma-open.html.
- Wysłanie zamówienia - zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
- Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość.
- Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
- Operator - IdoPayments sp. z o.o. z siedzibą al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, o kapitale zakładowym: 800 000,00 złotych. Adres do doręczeń: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, określany także jako: „IdoPayments” będąca krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. z 2020 r. poz. 794 ze zm.)[dalej: „UUP”].
§ 3. Zasady działania sklepu internetowego "Lillitoy.edu.pl"
- Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością". w ramach sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl" prowadzi zorganizowaną sprzedaż towarów przedsiębiorcom za pośrednictwem sieci Internet.
- Towary w sklepie internetowym są opisane. Na stronie każdego towaru znajduje się jego charakterystyka, informacje o jego cenie, a także właściwościach – materiale, z którego jest wykonany, wymiarach, itp.
- W razie wątpliwości opisy towarów, ceny oraz wszelkie inne informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl” nie stanowią oferty Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w rozumieniu kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do złożenia Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oferty przez Klienta. Ofertę Klienta stanowi złożone przez niego Zamówienie.
- Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dołoży wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych w ramach Konta Klienta oraz by sklep internetowy „Lillitoy.edu.pl” działał w sposób poprawny i ciągły.
- Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu oferowanych w ramach sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”, towarów, cen, kosztów dostawy, zmiany regulaminu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, zmian w zakresie indywidualnie przyznanych rabatów lub tzw. „gratisów”, oraz wprowadzania innych zmian w każdym czasie, z zastrzeżeniem, iż do zakończenia realizacji zamówienia wiążą zasady obowiązujące w momencie jego składania.
- Korzystania ze sklepu internetowego „Liliitoy.edu.pl" oznacza zgodę Klienta na postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie.
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
- zawieranie Umów sprzedaży online - w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
- dodawanie opinii, komentarzy i ocen - Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.:
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
§ 4. Założenie/modyfikacja/usunięcie konta Klienta
- Warunkiem dokonywania zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl” jest uprzednia rejestracja Konta Klienta przez Administratora, na stronie sklepu internetowego pod adresem www.lillitoy.edu.pl
- W celu założenia Konta Klienta należy wykonać następujące kroki: Strona startowa www-> zarejestruj się-> wypełnij formularz-> wyślij formularz lub skontaktować się z biurem obsługi Klienta.
- Administrator sprawdza dane rejestracyjne, jeśli wszystko się zgadza, potwierdza aktywację konta (może prosić o przesłanie dokumentów rejestracyjnych firmy)
- Klient może samodzielnie dokonywać jedynie zmian adresu e-mail i hasła dostępu do Konta.
§ 5. Konto Klienta
- W celu zalogowania się do Konta Klienta należy kliknąć ikonkę „Zaloguj się” na stronie sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”.
- Logując się do Konta Klienta, Klient każdorazowo wpisuje nazwę użytkownika (login) i swoje indywidualne hasło (hasło).
- Hasło do Konta Klienta ma charakter poufny i nie może być udostępnione osobom trzecim. W przypadku ujawnienia go z jakiegokolwiek powodu lub w jakikolwiek sposób osobom trzecim (nawet nieumyślnie), Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek operacje wykonane przy ich użyciu przez osoby inne niż Klient.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za każdy zakup dokonany przy użyciu jego nazwy użytkownika oraz hasła. Działania innych osób, posiadających dostęp do Konta Klienta, Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością traktować będzie jak działania samego Klienta.
- Klient nie może przenieść Konta Klienta na inne osoby lub udostępniać go innym osobom.
- Klienci nie mogą dostarczać w ramach sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl” treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego, w szczególności nie mogą umieszczać treści naruszających prawa osób trzecich, w tym ich prawa autorskie i dobra osobiste.
- Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie możliwość zablokowania dostępu do Konta Klienta, poprzez jego modyfikację, czasowe zawieszenie lub nawet usunięcie, w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub działań mogących utrudniać lub destabilizować działanie sklepu internetowego, jak również w przypadku długoterminowego zalegania z płatnościami oraz stwierdzonej działalności konkurencyjnej.
§ 6. Zamówienia
- Sprzedaż towarów w ramach sklepu internetowego „Liliitoy.edu.pl” odbywa się poprzez złożenie przez Klienta zamówienia poprzez stronę internetową www.liliitoy.edu.pl w ramach Konta Klienta. Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu lub blokady Konta.
- Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
- Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i podanie jego numeru.
- Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
- Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy rozwiązania technicznego dostępnego na stronie Elektronicznego formularza zamówienia i przechodząc ponownie całą ścieżkę składania zamówienia. Zmiana zamówienia następuje poprzez złożenie nowego, które wchodzi w miejsce dotychczas złożonego. Ewentualnie, dokonana przez Klienta płatność rozliczana jest na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty jest ona zwracana na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność.
- Klient może anulować swoje zamówienie wybierając opcję „anuluj zamówienie” dostępną na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.
- W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 5 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
§ 7. Szczegółowa instrukcja składania zamówienia
- Należy zalogować się do swojego Konta Klienta.
- Należy wejść na stronę wybranego produktu poprzez kliknięcie ikonki danego towaru na stronie sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”.
- Na stronie wybranego towaru, należy wpisać ilość a następnie kliknąć ikonkę „Dodaj do koszyka". Produkt zostaje dodany do koszyka. W celu kontynuowania zakupów klikamy "kontynuuj zakupy" i postępujemy jak uprzednio.
- W przypadku chęci podejrzenia zawartości koszyka klikamy ikonkę „koszyk” w prawym górnym rogu strony.
- W przypadku chęci zakończenia składania zamówienia, należy kliknąć ikonkę „Przejdź do Koszyka" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony.
- Po wejściu na stronę koszyka, by złożyć zamówienie, należy kliknąć „przejdź dalej" - napis znajduje sie pod wartością zamówienia.
- Następnym krokiem jest wybór sposobu zapłaty oraz sposobu dostawy.
- Po przejściu dalej należy zweryfikować poprawność wszystkich danych oraz można pozostawić wiadomość dla Sprzedawcy.
- Należy zaakceptować zapoznanie się z regulaminem a następnie kliknąć "zamawiam i płacę".
- Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
- W przypadku braku czasowej dostępności któregokolwiek z towarów objętego zamówieniem w terminach wynikających z niniejszego regulaminu, Klient zostanie o tym poinformowany na podany adres e-mail Klienta. W takim przypadku może zrezygnować z zamówienia w tej części bez ponoszenia negatywnych skutków rezygnacji.
- Minimum logistyczne, wartość zamówienia, która pozwoli zatwierdzić i złożyć je przez panel Klienta to 250 zł netto.
§ 8. Czas realizacji zamówienia, transport i odbiór zamówienia
- Całkowity czas realizacji zamówienia licząc od chwili złożenia zamówienia do chwili doręczenia zamówienia wynosi przeciętnie od 2 do 7 dni roboczych. Dokładne zasady odnośnie czasu realizacji zamówienia określone zostały poniżej.
- Potwierdzenie dostępności towarów, o którym mowa w pkt 7.10 lub informacja o braku dostępności towaru, o której mowa w pkt 7.11 nastąpi przed wysyłką zamówienia.
- Do każdego zakupionego towaru wysyłana jest pocztą lub drogą elektroniczną faktura VAT.
- Dostawy zamówień realizowane są jedynie na terenie Polski. W przypadku kontrahentów zagranicznych warunki dostawy omawiane są indywidualnie.
- Koszt transportu uzależniony jest od wysokości wartości zamówienia:
- koszt zamówienia pokrywa Kupujący jeśli wartość zamówienia nie przekracza 1250 zł brutto
- koszt zamówienia pokrywa Sprzedawca jeśli wartość zamówienia jest wyższa niż 1251 zł brutto
§ 9. Ceny
- Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, zarówno w wartości brutto (zawierają należne podatki i cła), jak i w wartości netto (bez podatku VAT).
- Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
§ 10. Odstąpienie od umowy - elektroniczny formularz zwrotu
- Klient, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od umowy - Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Oświadczenie Klienta musi jednoznacznie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy, w szczególności Klient może:
- skorzystać z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego: https://lillitoy.edu.pl/pl/returns-open.html.
- odstąpić od umowy wykorzystując formularz odstąpienia od umowy, będący Załącznikiem nr 2 - wysyłając go na adres siedziby Sprzedającego. - Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy w wykonaniu, której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
- dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. - Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy (Załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) są przekazywane w formie elektronicznej.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:
- o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
§ 11. Skutki odstąpienia od umowy
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Jeżeli Klient celem realizacji prawa do odstąpienia - skorzysta z Elektronicznego formularza zwrotu - środki będą zwrócone wybranym sposobem i na podany przez Klienta rachunek bankowy.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. - Sprzedawca może zaproponować Klientowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Klient powinien zwrócić rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar, który Klient zwraca powinien wysyłać go na adres siedziby Sprzedawcy
- Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§ 12. Reklamacje
- Niniejsze warunki określają zasady odpowiedzialności Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady towarów sprzedanych w ramach sklepu internetowego „Liliitoy.edu.pl” oraz tryb postępowania w przypadku wystąpienia wad w zakupionych towarach, zwanego dalej postępowaniem reklamacyjnym.
- Reklamacji podlega towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
- Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady w przypadku:
- eksploatowania rzeczy niezgodnie z przeznaczeniem,
- gdy dokonane zostały przeróbki, zmiany lub naprawy przez osoby trzecie.
- Wady części towarów objętych zamówieniem, nie uprawniają do reklamowania całości zamówienia,
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zamówionego towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu, jednak nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od dnia otrzymania towaru – zarówno pod względem jakościowym oraz ilościowym i w tym terminie dokonać zgłoszenia reklamacyjnego do Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi.
- Po upływie terminów określonych w pkt 10.5, uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi za wady wygasają
- Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć:
- za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego;
- w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres kontakt@lillitoy.edu.pl.
- W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego Towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie.
- Kroki jakie musi podjąć Kupujący celem złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru wskazane są w na poszczególnych etapach w Elektronicznym formularzu reklamacyjnym.
- W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem niezasadności reklamacji.
§ 13. Opinie
- Opinię dotyczącą obsługi zamówienia lub opinię dotyczącą Towaru można umieścić podczas wizyty w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie w interfejs umieszczony przy Towarze albo poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail. Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia - Klient ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania ww Opinii.
- W ramach ww. Opinii Klient może przyznać ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5 oraz dodać wypowiedź słowną limitowaną do 65535 znaków słownych.
- Oceny są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu Internetowego, a także na stronach internetowych https://zaufaneopinie.idosell.com oraz https://trustedreviews.idosell.com.
- Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupowym danego Towaru. Opinia, która umieszcza jest przez osobę posługującą się e-mailem, który został użyty w procesie zakupowym - oznacza jest na stronie Sklepu komentarzem "opinia potwierdzona zakupem". Każda inna Opinia oznaczana jest jako "opinia niepotwierdzona zakupem".
- Sprzedający może publikować Opinie dotyczące danego Towaru z innych swoich Sklepów internetowych.
- Sprzedający nie zmienia Opinii w zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
- Kupujący wyłącznie i samodzielnie ponosi odpowiedzialność za wypowiedź poczynioną w ramach Opinii. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Opinii na zasadach wynikających z przepisów prawa i niniejszego Regulaminu.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści zawierających informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, o charakterze obraźliwym lub będące w oczywisty sposób uznane za niezgodne z dobrymi obyczajami. Niedopuszczalne też jest umieszczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszających prawa osób trzecich, czy stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji.
- Klient zobowiązuje się nie umieszczać treści, które zawierają linki do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
- Na wyraźną prośbę Klienta treść Opinii może zostać ukryta dla innych użytkowników Sklepu, ale przyznana ocena w formie gwiazdek wliczana jest w ogólną ocenę Sklepu i Towaru.
§ 14. Własność intelektualna
- Klient oświadcza, że nie przysługują mu jakiekolwiek prawa, w tym prawa autorskie bądź pokrewne do Ocen i wypowiedzi przez niego zamieszczonych, poza uprawnieniem do korzystania z Sklepu Internetowego w sposób określony w Regulaminie. Klient nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania, zwielokrotniania, udostępniania, upubliczniania bądź rozpowszechniania treści, chyba, że takie uprawnienie wynika z przepisów prawa lub Regulaminu.
- Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treści, w szczególności nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu Internetowego.
- Prawa do zawartości strony internetowej sklepu internetowego „Lillitoy.edu.pl”, w tym do układu graficznego strony, zdjęć, znaków towarowych, loga i innych treści i elementów, przysługują Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
§ 15. Postanowienia końcowe
- Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 2024.06.02.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
- Sprzedawca zastrzega prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
- Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 16. Załącznik 1 - Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni:
- w przypadku umowy sprzedaży od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy;
- w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy
- w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części;
- w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy; - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.: Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Leśna 85B, 05-506 Lesznowola, tel. +48 602847197 , kontakt@lillitoy.edu.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Mogą Państwo również wypełnić Elektroniczny formularz zwrotu dostępny na stronie Sklepu Internetowego: https://lillitoy.edu.pl/pl/returns-open.html. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
- W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowaliśmy odbioru Towaru w przypadku odstąpienia od umowy - mamy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwracaną rzecz proszę odesłać na adres: Lillitoy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Leśna 85B, 05-506 Lesznowola niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Ze względu na wagę i gabaryty Towaru, w przypadku odstąpienia od umowy - odesłanie Towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich konieczne może się okazać nadanie przesyłki na palecie, która jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.